Jaaroverzicht 2015

25 februari 2016 - 12:35

Het afgelopen jaar was een bijzonder jaar voor ANWB Golf. Ons ledenaantal is met 10% gegroeid, we hebben zelfs ons 35.000ste lid mogen verwelkomen. Tijdens de ledendag bij het Rijk van Nunspeet hebben we deze mijlpaal uitbundig gevierd met de aanwezige leden. De hoofddirecteur van de ANWB, Frits van Bruggen, zelf ook een fervent golfer, zette het nieuwe lid van ANWB Golf in het zonnetje.

ANWB Golf is de grootste én actiefste golfclub van Nederland en daar zijn we trots op. Daarom willen we graag de belangrijkste en leukste cijfers van ANWB Golf met jullie delen. Hoeveel scorekaarten werden er vorig jaar ingevoerd en hoeveel hole-in-ones werden er geslagen? Je vindt het allemaal terug in het jaaroverzicht 2015.

Help mee om de cijfers van onze club te verbeteren en voer zoveel mogelijk qualifying en oefenkaarten in. Daarnaast ontmoeten wij jou graag bij onze evenementen. In 2016 hebben we weer veel gezellige evenementen op het programma staan. Zo organiseren we 6 ledendagen bij onze Premium Partners, hebben we een compleet wedstrijdprogramma en gaan we extra activiteiten organiseren voor beginnende golfers. Het maakt daarom niet uit welk niveau je hebt: zowel beginners als gevorderden kunnen bij onze evenementen terecht. Bij ANWB Golf ben je aan het juiste adres. Welkom bij de club!

Ledenadministratie

Karen van de Visch
Sabine Kamp
Joyce Knijnenburg

info@anwbgolf.nl

maandag 9:00 uur - 17:00 uur
dinsdag 9:00 uur - 17:00 uur
woensdag 9:00 uur - 17:00 uur
donderdag 9:00 uur - 17:00 uur
vrijdag 9:00 uur - 12:30 uur
zaterdag en zondag gesloten

Mijn lidmaatschap

Je kunt veel zaken zelf regelen via Mijn ANWB Golf.

Adres wijzigen : klik op Mijn Profiel

Golfverklaring downloaden : klik op Mijn Profiel en vervolgens op de knop Downloads.

Facturen bekijken : klik op Financieel

Je wordt doorverwezen naar onze partner Jumbo Golf.